Service separatoare magnetice
Membrii echipei noastre sunt experți cu mulți ani de experiență în domeniul separării magnetice. Prin urmare, putem oferi clienților noștri soluții care îndeplinesc cerințele lor specifice.
Suportul pentru clienți începe cu ajutorul pe care tehnicienii noștri îl oferă clienților potențiali care caută echipamente optime. Dacă este necesar, adaptează produsele selectate (în ceea ce privește dimensiunile și conceptul) pentru a satisface nevoile specifice ale clientului, efectuează teste de eficiență de separare magnetică direct pe probele de materiale ale clienților și, în cazul echipamentelor mai complexe, supraveghează instalarea produsului final la sediul entității contractante și instruiește operatorii de echipamente etc.
Furnizarea de servicii tehnice și comerciale pentru clienți nu se încheie cu punerea în funcțiune a echipamentului sau cu expirarea perioadei de garanție. De-a lungul duratei de viață a produselor SOLLAU, clienții noștri ne pot contacta cu orice solicitări referitoare la
- este ale eficienței magneților de ridicare (vom efectua testul de capacitate de încărcare și vă vom oferi un certificat care să ateste rezultatele inspecției)
- este de eficiență a separatoarelor magnetice (vom verifica starea generală a separatorului, măsurătorile eficienței sale magnetice și vom oferi un certificat care să ateste rezultatul inspecției, sau vom recomanda reparații sau renovări adecvate pentru a prelungi durata de viață a produsului, acolo unde este cazul)
- reparații si service pentru echipamente de separare magnetica (care pot fi realizate fie la sediul nostru, fie direct la locul clientului - chiar si in cazul separatoarelor altele decât cele SOLLAU!)
- piese de schimb originale pentru echipamente livrate de către compania noastră
- instruire pentru operatorii care lucrează cu echipamentele noastre
Deși produsele SOLLAU sunt foarte rar afectate de defecțiuni sau de scăderea eficienței, tehnicienii noştri sunt pregătiţi să ofere clienţilor noştri asistenţă şi suport rapid şi competent. De asemenea, aceștia pot vizita în mod regulat compania dvs. pe baza Programului Standard de Servicii (SSP) convenit, pregătit în funcție de nevoile dvs. de producție și de închiderea programată.
Prin participarea la programul standard de servicii (SSP) și inspecții preventive regulate clienții noștri
- minimizează problemele cu echipamentele operate
- realizează cel mai înalt nivel de eficiență a activităților lor de producție
- elimină potențialele probleme grave și costisitoare (cum ar fi accidente și întreruperi cauzate de echipamente deteriorate sau rupte)
- evită prezența contaminanților nedoriți în produsul final
- economisesc costuri legate de personalul de întreținere
- îndeplinesc condițiile pentru obținerea și menținerea certificatului ISO 9000
În plus față de avantajele indiscutabile menționate mai sus, clienții noștri care participă la Programul de Servicii Standard primesc un bonus foarte interesant sub forma prelungirii cu un an a garanției pe produsul întreținut.